Tablice reklamowe w Gdańsku pozwalają nam pozyskać nowych klientów nie tylko na wybrzeżu. Reklamy w miejscowościach turystycznych, takich jak Trójmiasto, to szansa na zdobycie nowych klientów i umocnienie pozycji naszej marki na rynku.

Tablice reklamowe w Gdańsku to świetny sposób na pozyskanie klientów, i to nie tylko mieszkańców Trójmiasta. Gdańsk odwiedza wielu turystów, którzy z pewnością zwracają uwagę na interesujące reklamy. Promocja marki na tablicach reklamowych powinna odbywać się we współpracy ze sprawdzoną agencją reklamową. Podpowiadamy jak to zrobić!

Co to są tablice reklamowe? Rodzaje tablic reklamowych

Tablice reklamowe to rodzaj reklamy zewnętrznej, najczęściej bilboardy i vinylboardy, który zapewnia skuteczną promocję Twojej firmy czy usługi. Te specjalnie dedykowane powierzchnie reklamowe umieszczone są w miastach i przy ruchliwych drogach, dzięki czemu ściągają zainteresowanie przechodniów oraz przejeżdżających kierowców. Dzięki temu reklama dociera do dużej liczby odbiorców, co w konsekwencji przekłada się na liczbę potencjalnych nowych klientów.

Tablice reklamowe to przede wszystkim: bilboardy oraz vinyboardy.

Reklama citylight

Rodzaje i cena tablic reklamowych

Bilboardy to rodzaj reklamy zewnętrznej, tablicy reklamowej, cechujący się dużymi wymiarami. Jest to jednocześnie bardzo tradycyjna, popularna i jedna z najskuteczniejszych form reklamy outdoorowej już od wielu lat. Wszystko za sprawą ich lokalizacji, stała ekspozycja, dobrej widoczności oraz przyciągającemu wzrok komunikatowi. Duże, dobrze widoczne tablice na budynkach lub dedykowanych konstrukcjach, w miejscach o dużym natężeniu ruchu to gotowy i sprawdzony przepis na sukces Twojej marki. Koszt bilboardu o powierzchni 12m2 w stolicy to 590 zł – 1190 zł za miesiąc, natomiast przy powierzchni 18m2 1200 zł – 3990 zł za miesiąc.

Vinylboardy to z kolei te tablice reklamowe o dużo mniejszym formacie. Ich kompaktowe rozmiary pozwalają na montaż w tych miejscach, w których nie da się umieścić większej reklamy. Często w mniejszych miasteczkach to właśnie vinyboardy są jedyną dostępną formą reklamy na tablicach. Koszt vinylboardu to przeciętnie 600-800 zł za miesiąc.

ZnajdzReklame.pl – oferta marki

Sprawdzona agencja reklamowa pozwoli nam zaplanować strategię całej reklamy dla naszej marki, a przede wszystkim dobrać najlepsze nośniki i formy promocji. Na stronie znajdzreklame.pl znajdziesz szczegółowe opisy poszczególnych rodzajów reklam i kampanii reklamowych – tablic reklamowych, reklam tradycyjnych, nowoczesnych, wielkoformatowych i wiele innych – dzięki czemu nie kupujesz kota w worku. Ponadto, firma zapewni fachową pomoc na całym etapie trwania kampanii – od projektu i wyceny, poprzez działania prowadzone w ramach promocji, po raport z wynikami kampanii. Oznacza to, że otrzymujesz profesjonalne wsparcie i pomoc na każdym etapie współpracy, a także ocenę skuteczności kampanii po jej zakończeniu. Dzięki temu możesz na własne oczy przekonać się co do efektywności przeprowadzonych działań.

To, co wyróżnia ofertę ZnajdzReklame.pl na tle innych tego typu firm to szeroka oferta reklamowa, a także bezpłatna wycena, co pozwala Ci bez stresu oszacować czy stać Cię na konkretną kampanię reklamową.
Warto zaznaczyć, że marka posiada ponad 30.000 powierzchni reklamowych w ponad 500 miastach w kraju. Dzięki temu możemy wybrać reklamę w dowolnym mieście lub zaplanować ogólnopolską kampanię reklamową – możliwości jest bardzo dużo!

Reklama Reklamy zewnętrzne wielezewnętrzna

Tablice reklamowe w Gdańsku

Gdańsk to jedno z trzech największych miast na wybrzeżu. Co roku, w sezonie, ale i poza nim, ściąga tu masa turystów z całego kraju, ale i za granicy. To strategiczne miejsce, które pozwala na promocję marki na szeroką skalę. Umieszczona w Gdańsku lub ogólnie Trójmieście reklama na tablicy pozwala pozyskać zainteresowanie nowych klientów oraz zwiększyć znaczenie marki na arenie krajowej.

Dlaczego warto postawić na tablice reklamowe w Gdańsku, ale i innych miastach w Polsce?

1) Reklamy na blboardzie czy vinylboardzie nikt nie zdejmie ani nie zablokuje, co dzieje się w przypadku np. reklamy w TV czy w sieci.
2) Aż 55% przechodniów zwróci na niego swoją uwagę. Wszystko za sprawą rozmiaru, dobrej ekspozycji oraz oświetlenia bilboardu.
3) Dobrze zaplanowany i zaprojektowany bilboard to aż 80% szans na zapamiętanie Twojej reklamy. Wzrasta wówczas rozpoznawalność marki, a także liczba potencjalnych klientów.

Author

Napisz komentarz